Kirjoittaja Viesti

<  Ruumisautorekvisiitta yms.  ~  M: Volvo B23E Rempattu alakerta

ViestiLähetetty: Ti 30.1.2007 2:07
AvatarModeraattoriViestit: 35Paikkakunta: TampereLiittynyt: La 28.10.2006 12:42
Jep, toisen ylikoon B23E-alakertahan se siellä, tässäpä kopio Volvolandian myynti-ilmoituksesta:

Rempattu B23E alakerta

Alakerralla ajettu täysremontin jälkeen n. 4000km.

Alakertaan uusittu:
-Uudet 96.6mm Volvo-orginal männät
-Runkolaakerit
-kk-laakerit
-vesipumppu
-tiivisteet
-lohkotaso myös puhdistettu
-öljypumppu
-kampuran kaulat kiilotettu ja mitattu

Kasattu steriileissä olosuhteissa 13.kerroksessa Mikontalon soluasunnon keittiössä .

kuvia löytyy:
http://www.oksanentuning.com/id710.htm
http://www.oksanentuning.com/id711.htm
http://www.oksanentuning.com/id712.htm
http://www.oksanentuning.com/id708.htm

Moottorissa myös kevennetty vauhtipyörä (n. 5.5-6kg, en muista tarkkaan) ja Turbon paineasetelma+kytkin (ajettu n. 5000km). Mukaan ei tule öljypohjaa.

Hintapyyntö vauhtipyörän ja kytkimen kanssa 600e, ilman vauhtipyörää+kytkintä 500e. Vaihdossa voi tarjota osamaksuna B2XX-moottorin vahvemman mallisia kiertokankia.

Moottori vielä autossa kiinni mutta äkkiähän tuon irroittaa kun ostaja löytyy.

Alakerta sijaitsee Tampereella, yhteyttä voipi ottaa:
Puhelimella 050-3366511
Sähköpostilla tomi.oksanen(at)tut.fi
Pikaviestillä

Ja tähän vielä jatkona:

Vaihdossa käy myös uudet/vähän ajetut Konin Specialit 240-sarjaan eteen ja taakse.

Jos alakerran hinta tuntuu kovalta, niin tarjoa. Pelkkään alakertaan meni 700e.


Poissa Profiili WWW ICQ
ViestiLähetetty: To 8.2.2007 0:21
AvatarModeraattoriViestit: 35Paikkakunta: TampereLiittynyt: La 28.10.2006 12:42
Päivitystä myynti-ilmoitukseen:

Nyt uskovitunmaton tarjous nopeimmalle!

Eli kyseinen B23E-alakerta + alakerran päällä oleva 530-kansi + A-nokka + koneessa kiinni oleva R-sport öljypohja turbon paluuöljylinjalla (moottorista piti sitä tehtäessä tulla todella matalapaineinen matalapaineturbo) samat 500e, kytkimen ja vauhtipyörän kanssa 600e. Eli korvaa vanha horo B19/21/23A/E/K alakertasi kunnon timmillä isolohkoalakerralla. Kansipahvinahan moottorissa on tietenkin legendaarinen ELRING.

Moottoriin löytyy myös täydellinen Cisac-kaasarisarja, eli kaasutin+imusarja+täydellinen sytytysjärjestelmä B200K-moottorista pieneen lisähintaan.

Osta arnagath kiskoosi uusi kone!


Poissa Profiili WWW ICQ
ViestiLähetetty: To 8.2.2007 11:35
AvatarViestit: 423Paikkakunta: HelsinkiLiittynyt: Pe 24.11.2006 10:37
Oksanen kirjoitti:
Päivitystä myynti-ilmoitukseen:

Nyt uskovitunmaton tarjous nopeimmalle!

Eli kyseinen B23E-alakerta + alakerran päällä oleva 530-kansi + A-nokka + koneessa kiinni oleva R-sport öljypohja turbon paluuöljylinjalla (moottorista piti sitä tehtäessä tulla todella matalapaineinen matalapaineturbo) samat 500e, kytkimen ja vauhtipyörän kanssa 600e. Eli korvaa vanha horo B19/21/23A/E/K alakertasi kunnon timmillä isolohkoalakerralla. Kansipahvinahan moottorissa on tietenkin legendaarinen ELRING.

Moottoriin löytyy myös täydellinen Cisac-kaasarisarja, eli kaasutin+imusarja+täydellinen sytytysjärjestelmä B200K-moottorista pieneen lisähintaan.

Osta arnagath kiskoosi uusi kone!
:shock: :shock: Piru vie, kyllä houkuttaisi mutta raha/talli/aikatilanne heikonlainen :cry:



_________________
-´68 Jopo & HSL:n julkinen liikennekalusto
Poissa Profiili WWW

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 1/1
3 viestiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja
cron
 
www.ruumisauto.fi
2006-2014 © All rights reserved webmaster[†]ruumisauto.fi