Kirjoittaja Viesti

<  Legendat  ~  valot syttyy itsekseen

ViestiLähetetty: Su 29.7.2012 19:43
Tässä eilen tulin Capricella kotiin ja sammutin valot ja autonki sammutin, avaimet taskuun ja ovet lukkoon. Siinä kun lähin kävelemään, ni kuului autolta heleä blimm-ääni ja kas ajovalot syttyi itsestään. Kyllä ne sitte sammuivat kun aikani sielujen kanssa neuvottelin...saattaa olla valokatkasijassaki häikkää,mahtaakohan niitä saaha tarvikeosana?

ViestiLähetetty: Ma 30.7.2012 4:25
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
palolax kirjoitti:
Tässä eilen tulin Capricella kotiin ja sammutin valot ja autonki sammutin, avaimet taskuun ja ovet lukkoon. Siinä kun lähin kävelemään, ni kuului autolta heleä blimm-ääni ja kas ajovalot syttyi itsestään. Kyllä ne sitte sammuivat kun aikani sielujen kanssa neuvottelin...saattaa olla valokatkasijassaki häikkää,mahtaakohan niitä saaha tarvikeosana?

South West Tradesta ostin aikoinaan uuden. Onhan sulla se valomuistikatkaisija käännetty nollille.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ma 30.7.2012 9:22
onko mulla valomuistikatkaisijakin :shock:

ViestiLähetetty: Ma 30.7.2012 21:33
palolax kirjoitti:
onko mulla valomuistikatkaisijakin :shock:

Twilight zone :roll: Ei vaan, twilight sentinel katkaisija löytyypi valokatkaisijan oikealta puolelta. Ainakin mun autosta. Mitä korkeammalle käännät, sitä kauemmin valot pysyvät päällä virrankatkaisun jälkeen.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 31.7.2012 4:31
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
No toi "valomuistikatkaisija" on hölmö sana, mutta homma juurikin niinku Riku sano :)

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 31.7.2012 16:14
no se katkasija onkin ollut muuten hämärän peitossa mulle.
Selvispä seki ja joo o,sammuhan ne valot ko ton katkasijan rullasi offille.
Oon aatellu ,että tuo säätörulla on nuille äärivaloille,jotka ei meillä oo sallittuja ja hehkut on siks pois.

ViestiLähetetty: Ke 1.8.2012 4:24
Hyvä, että vika korjaantui.

Poissa Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 1/1
7 viestiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

www.ruumisauto.fi
2006-2014 © All rights reserved webmaster[†]ruumisauto.fi