Kirjoittaja Viesti

<  Legendat  ~  Kalman haju?

ViestiLähetetty: Ma 21.11.2011 17:20
Ceri kirjoitti:
Mun autossa hieman haiskahti ukon mielestä. Itse en haistanu kyl mitään ja ehkä oon jo, niin tottunut kalmanhajuun. Oon kyl miettiny, että mihin on tarvittu liitua tai mitä lie valkoista jauhetta jota on takaosaston tuhkakupeissa.
Nyt mun auto haisee märälle koiralle :lol:

Sillä liidulla saa peitettyä mahdolliset liat arkun kulmista jos siihen on siirreltäessä tullu vähän mustaa jälkeä esim tiivisteistä.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ma 21.11.2011 17:25
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Eipä oo tullu tuollaistakaan ajateltua! Aina oppii uutta :D

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Pe 18.1.2013 0:36
AvatarViestit: 36Paikkakunta: Suomen WoodstockLiittynyt: To 8.11.2012 22:55
Hopeaan ruumisautoon jouduin ostaa Wunderbaumin kun ohjaamossa tuoksahti oudolle vaikka pakkasta parisenkymmentä astetta, miltähän kesäkuumalla haiskahtaakaan... En ole sellaiseen hajuun ennen törmännyt vaikka autoja on ollut pirusti. Mustan ruumisauton ohjaamo tuoksuu homeelle, syyn näkee ihan selvästi...

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: To 5.6.2014 12:06
AvatarViestit: 36Paikkakunta: Suomen WoodstockLiittynyt: To 8.11.2012 22:55
Juu, kevätauringon helottaessa ödööri autossa oli mieleenpainuva kokemus. Viidellä wuntikalla sai pahimmat hajut peitettyä, hyvillä ilmoilla tuli pidettyä takaluukkua ja ovia auki aamusta iltamyöhään ja kyllähän se kalmanhaju siitä alkoi pikkuhiljaa kaikota. Nyt kesähelteillä saattaa enää vienosti tuoksahtaa mutta sen kanssa oppii elämään.

Välillä käy mielessä että onkohan itseironia mennyt jo liian pitkälle kun ajelee ruumisautolla vaikka kuolema kynsii p**sereikää (pumppu alkaa olla finito)?

Poissa Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 3/3
34 viestiä
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

www.ruumisauto.fi
2006-2014 © All rights reserved webmaster[†]ruumisauto.fi