Kirjoittaja Viesti

<  Ruumisautokeskustelu  ~  ex ruumisauton käyttö liikenteessä

ViestiLähetetty: Ti 8.11.2011 19:19
Viestit: 16Paikkakunta: PietarsaariLiittynyt: Su 9.10.2011 0:28
Hei ! ostin juuri loistokunnossa olevan Capricen vm 87 ,tarkoitus on talven aikana fiksailla auton teknistä puolta yms teettää stribali-tyyliset teippaukset yms, haluaisin laittaa lipputanko telineen takaisin joka autosta on poistettu, moni sanonut että ajo sit lippu ylhäällä mutta itse olen sitä mieltä että se on sopimatonta, mitä sanoo asiaan teidän tietonne kuinka kuuluu käyttäytyä kun ajelee moisella autolla ?

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 5:26
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
sommarmann kirjoitti:
Hei ! ostin juuri loistokunnossa olevan Capricen vm 87 ,tarkoitus on talven aikana fiksailla auton teknistä puolta yms teettää stribali-tyyliset teippaukset yms, haluaisin laittaa lipputanko telineen takaisin joka autosta on poistettu, moni sanonut että ajo sit lippu ylhäällä mutta itse olen sitä mieltä että se on sopimatonta, mitä sanoo asiaan teidän tietonne kuinka kuuluu käyttäytyä kun ajelee moisella autolla ?

Onnittelut hankinnasta!
En kyllä henk.koht kannustaisi lipun käyttöön ja kohteliaasti tulisi käyttäytyä ajaa millä tahansa.
Vai meinaat teippauttaa. Eik se oo enempi tuninki hommia :D ELÄ LOUKKAANNU! Keski-ikäistyvän hottentottidiggarin kommentti vaan :lol: Tee ihmeessä niin, kuin itseäsi miellyttää!

Toisaalla mainitsit kovista takapenkeistä :shock: Onko tietoa miksi sinne on moiset laitettu? Yleensä näissä autoissa on alkup. penkit tallessa ja katsastettu niiden kanssa. Koviin penkkeihin törmännyt vain pakettiautoissa.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 7:19
Oman Capricen-88 ostin myös hauturikäytöstä (2kk sitten ollut vielä vainaja kyydissä) . Kyllä siinä on nyt nostettu paikalleen ihan ne alkuperäiset takapenkit,molemmat siis ja rekisteröity ennen kauppoja 8 hlön henkilöautoksi. Lipun ja tangon sain mukaan,mutta ei liene sopivaa sitä käyttää muuten ku hanskalokeron sisällä ja itse fiilistellä sen kanssa tallissa.

ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 10:20
En minä loukkaannu , tuli vain idea pienistä stribali kuvioista jonnekin takatolppiin esim ja takaluukkuun :) pienet lipputangot ajattelin keulalle kaksinkappalein ja niihin amerikanliput liehumaan kun on esim jenkkiautojen meeting tai cruising, eli vain ed mainituissa tilanteissa olisi käytössä ! kaverilla metallipaja ja tekee rosterista vaikka mitä jännää :) vanteet vaihtuu myös tyylille sopivimpiin !

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 11:17
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Meijän Letukassa on ko paikoissa ja vähä muuallakin pinstripejä.
http://www.ruumisauto.fi/seko/straippausta/

Kuva

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 11:23
Paljonkoha se sun kaveri ottais, jos tekis rosterista gangsterilipan :wink: :roll:

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 11:49
onpas siisti pakkaus vanteet ja madallus wauu :)) rosterin käsittely on kova työ kun pitää saada kaikki saumat tasaiseksi ja koko hoito kiiltämään ,paha sanoa mutta kyl me liikutaan tonnin pinnassa !

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 9.11.2011 12:26
sommarmann kirjoitti:
onpas siisti pakkaus vanteet ja madallus wauu :)) rosterin käsittely on kova työ kun pitää saada kaikki saumat tasaiseksi ja koko hoito kiiltämään ,paha sanoa mutta kyl me liikutaan tonnin pinnassa !

Ehkä vähä rankka hinta lipalle. Täytyy ettiä lasikuitutaitaja :lol:

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: To 10.11.2011 0:02
Onhan se mutta usko pois että siinä on kova työ saada saumat hiottua näkymättömiin sekä pulerata koko lippa kromipintaa vastaavaksi :)

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: To 10.11.2011 11:02
sommarmann kirjoitti:
Onhan se mutta usko pois että siinä on kova työ saada saumat hiottua näkymättömiin sekä pulerata koko lippa kromipintaa vastaavaksi :)

Kyllä minä sen uskon.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 15.11.2011 19:09
AvatarViestit: 1007Paikkakunta: KylmäkoskiLiittynyt: Pe 20.4.2007 17:40
Make kirjoitti:
sommarmann kirjoitti:

Ehkä vähä rankka hinta lipalle. Täytyy ettiä lasikuitutaitaja :lol:

>lasikuitutaitaja<...
Kuulostaa mun mielestäni tuninkimiesten touhulta :wink:
Itse (jos sellaista haluaisin) leikkaisin jostain purettavasta katonpätkän josta muokkaisin peltiä lisäämällä sopiviin kohtiin sellaisen ihan oikean lipan...

Jaa.... Mullahan oiskin kyllä tossa muutama katonluovuttaja odottamassa hyötykäyttöä...

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 15.11.2011 19:49
Cheyenne kirjoitti:
Kuulostaa mun mielestäni tuninkimiesten touhulta :wink:

No en mä sitä ny pahvista ja uretaanista oo tekemässä! :lol:
Kyllä se kuitu mulle lippaan kelpais. Ite tuskin osaan tehdä :roll: En kyllä oo ees kokeillu.
Katon etureunastahan sais apua, jos jatkais kattoo, mut mä meinasin semmosta a-pilareihin ruuvattavaa. Tai siis saahan siitä katonreunastakin sellaisen, kun vaan askartelee.

Vaaleanruskea, muistaakseni Pontiac on pyörinyt Hml-Riihimäki seudulla, jossa oli nätti pieni lippa. Enkä pöljä ottanu siitä edes kuvaa.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Su 25.11.2012 2:49
kesä meni ja auto oli käyttiksenä , lippputangot tuli duunattua ,rosterista jalat ja rosteriset tangot löytyi myös ,ruotsista carflag,Ab:lta jenkkiliput ja ompelija fiksaili niihin narut :) talven aika konehuoneessa tapahtuu, kaasari korvataan manuaalisella Edelbrok 650:llä lisäksi laturi startti moottori sekä virranjakaja uusitaan kuin myös alipaineletkut yms :) edellis talvena käytiin jarrut läpi sekä tinattiin perästä muutama ruostereikä sekä maalattiin perä sekä massattiin auto pohjasta sekä koteloista :)

Poissa Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 1/1
13 viestiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

www.ruumisauto.fi
2006-2014 © All rights reserved webmaster[†]ruumisauto.fi