Kirjoittaja Viesti

<  Ruumisautokeskustelu  ~  Tervetuloa!

ViestiLähetetty: Ti 26.10.2010 7:26
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Niin se taitaa olla.


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: To 20.1.2011 5:33
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Tervetuloa Graveyard Sandy!


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 25.1.2011 5:04
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Tervetuloa Soulless!


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ma 21.2.2011 18:07
AvatarViestit: 5Paikkakunta: SpankhillLiittynyt: La 19.2.2011 13:03
Morjens kaikille. Lieneekö tämä nyt menee oikean topikin alle, vaan siirrelkööt modet sitten oikeaan paikkaan jos nyt menee väärään :wink: . Eli talossa on tällä hetkellä kiiltävän musta Caprice STW -89, 8 hengen henkilöautoksi rekisteröitynä. Aivan 100%:sta varmuutta tämän yksilön hauturimenneisyydestä ei ole, mutta vahvat huhupuheet puoltaisivat tätä tarinaa, ja auto on muutoskatsastettu vuonna 2003, ja papereiden mukaan silloin on tullut myös uusi omistaja, ja tehty paljon huoltoja/ korjauksia.
Sillä on nyt ajeltu viime kesästä, toiminut ihan perheen jokapäiväisenä käyttiksenä siitä lähtien. No rouvahan tällä on ajellu, ja nyt hälle iski hirveä autokuume, ja tilaihme pitäs tilalle saada. No, mä ajattelin ettei toi Chevy nyt ihan heti talosta häviäis, niin tarjosin et hävitetään toi mun japanialainen käyttövessa pois tilaihmeen tieltä. Ja kappas vaan, niin siinä taitaa nyt tapahtua et Hontsu talosta lähtee. Ja jos nyt vieläkin ihmettelette että mitä mä tämmöstä tänne runoilen, niin Hontsun tilalle ois tulossa uus raatokiito, eli kohta niitä ois talossa kaksi kappaletta! Uusi tulokas ois Chrysler Grand Voyager vuodelta -04. Toiminut uudesta asti viime kesään kylmäkyytinä, ja rekisteröity viime kesänä sitten henkilöautoksi. Saapahan vanha kylmäkyyti vähän elämää sisäänsä kun meitin 5 henkinen perhe koiran kera sinne pakkautuu :wink: .
Eli pitäsköhän siihenkin tuupata sitten tuo "ruumisauto.fi"-tarra takalasiin, saattas vähän herättää kanssa-autoilijoissa hämmennystä, kun ei kaikki taida kuitenkaan mieltää että noita tilaihmeitäkin kylmäkyyteinä käytetään.
Joo, ja Overdrivelta saman nimimerkin takaa löytyy meikäläisen höpinöitä.


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ma 21.2.2011 18:58
AvatarWebmasterViestit: 1696Paikkakunta: TallinnaLiittynyt: Su 13.8.2006 20:14
Tervetuloa! Ihan oikeaan osoitteeseen tuli viesti, eikä täällä muutenkaan niin nökönuukaa näiden hommien suhteen ole. ;) Tarroja on edelleen saatavilla.



_________________
Raskas työ vaatii raskaat huvit...
MB W114 280 E lang 1976 Rappold alias Kalmanrauta
MB W115 240 D lang 1975 Binz "uusi ruumisauto"
EX: MB W124 250 D lang 1993 Autotransformazione Nord-Ovest, myyty hyvään kotiin, MB W124 250 D 1987
Käyttöautona vm. 2009 Smart W451 Coupé CDI
Poissa Profiili WWW
ViestiLähetetty: Ma 21.2.2011 19:59
AvatarViestit: 1007Paikkakunta: KylmäkoskiLiittynyt: Pe 20.4.2007 17:40
Eikös tota historiaa saa selvitettyä kun ÅKE:lta (vai onko nykyään trafi) kysyy omistajahistorian...


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 22.2.2011 16:51
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Morjensta Tseiaar!
Varmasti oikean valinnan teit Hondan ja Chevyn välillä :D Melko todennäköistä, että on entinen ruumisauto, jos musta, vähän ajettu, siisti ja kerran muutoskats. Birgitin auton otteessa on merkintä, että "rekisteröity verovapaana ruumisautona" (tai jtn sinneppäi), mutta sitä ei kai kaikissa lue.
Voyager on muuten mukava auto. Ittellä ei ole ollut, mutta velipojalla oli. Tilava, toimiva ja mukava ajaa. V6 versiona kulkikin ihan mukavasti. Ei kauheella hingulla siitä luopunut, mutta ns. "järkisyyt" ajoi hänet hankkimaan Diesel auton.
Mekin ollaan pari kertaa mietitty Chevystä luopumista, kun jtn vanhempaa tekis mieli. Tuskin siitä kuitenkaan tarvii luopua, koska kukaan hölmö ei maksa siitä niin paljon (6000e), kun tarviis saada :lol:
Paa tehden autosta tai autoista esittely, niin näkee kuvia. Eiköhän sun Chevyn historiankin saa suht`helposti selville. Maksaa ne kyselyt vissiin tänäpäivänä jotain.


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 22.2.2011 18:09
AvatarViestit: 5Paikkakunta: SpankhillLiittynyt: La 19.2.2011 13:03
Joo, itellä on kokemusta sen verran noista Chryslerin tilaihmeistä, kun meillä oli 2007-2010 reilu kolmisen vuotta -98 Town&Country 3.8 Lxi, jenkeistä muuttoautona tuotu yksilö. Olenkin tässä nyt kovasti miettinyt tuota Chevyn kohtaloa kun kesä koittaa, mulla kun on itellä kesäksi harrastepelinä -66 Ford Galaxie 500 Custom. Mietin vaan et antaako talous ja tilat periksi pitää kolmea autoa kesän yli, vaikkakin taas syksyllä Chevylle oliskin käyttöä kun Fordi menee seisontaan. Eihän siinä mitään kun olis niitä tiloja enemmän näille aarteille, alkaa noi pitkäkatotkin aika tehokkaasti katukuvasta katoamaan, ikävä kyllä :? . Mut katotaan miten käy... :wink: .


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 22.2.2011 19:27
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Tseiaar kirjoitti:
Joo, itellä on kokemusta sen verran noista Chryslerin tilaihmeistä, kun meillä oli 2007-2010 reilu kolmisen vuotta -98 Town&Country 3.8 Lxi, jenkeistä muuttoautona tuotu yksilö. Olenkin tässä nyt kovasti miettinyt tuota Chevyn kohtaloa kun kesä koittaa, mulla kun on itellä kesäksi harrastepelinä -66 Ford Galaxie 500 Custom. Mietin vaan et antaako talous ja tilat periksi pitää kolmea autoa kesän yli, vaikkakin taas syksyllä Chevylle oliskin käyttöä kun Fordi menee seisontaan. Eihän siinä mitään kun olis niitä tiloja enemmän näille aarteille, alkaa noi pitkäkatotkin aika tehokkaasti katukuvasta katoamaan, ikävä kyllä :? . Mut katotaan miten käy... :wink: .


Mullakin oli 90-luvulla 60-luvun puolenvälin Galaxie. 302+FMX. Haavena oli saada vaaleanpunainen `59 Avo Lincoln, mut rahat ei riittäny.
http://mbhj.kuvat.fi/kuvat/Mullakin+oli ... +tollanen/
Vaaleanpunaisen avo Fordin sentäs sain :D


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ke 23.2.2011 8:22
AvatarViestit: 5Paikkakunta: SpankhillLiittynyt: La 19.2.2011 13:03
Jaa, sulla olikin ihan komee avopeli, mulla on "vaan" tollanen 4D tolppa, oikein kunnon perheauto. Eli 4 doors, no waiting :lol: . Kuvia tuolla -> http://s284.photobucket.com/albums/ll8/ ... xie%20-66/ . Tekniikkana 351C + C6. Konetta piristetty jyrkemmällä nokalla, aluimarilla, tuplapumppu Holleylla jne. Laatikko on vahvistettu ja 2500 stall turbiinilla ja perä on 9". Tulevaksi kesäksi hommattu kuvista poiketen uudet vanteet, mustat kilvet ja lattiamatto vaihtuu mustaksi kesän aikana. Kiva peli kaikin puolin, mut kun ei oo farkku :wink: . Mut tää offtopicista, takaisin aiheeseen :lol: .


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: To 24.2.2011 5:17
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Tseiaar kirjoitti:
Jaa, sulla olikin ihan komee avopeli, mulla on "vaan" tollanen 4D tolppa, oikein kunnon perheauto. Eli 4 doors, no waiting :lol: . Kuvia tuolla -> http://s284.photobucket.com/albums/ll8/ ... xie%20-66/ . Tekniikkana 351C + C6. Konetta piristetty jyrkemmällä nokalla, aluimarilla, tuplapumppu Holleylla jne. Laatikko on vahvistettu ja 2500 stall turbiinilla ja perä on 9". Tulevaksi kesäksi hommattu kuvista poiketen uudet vanteet, mustat kilvet ja lattiamatto vaihtuu mustaksi kesän aikana. Kiva peli kaikin puolin, mut kun ei oo farkku :wink: . Mut tää offtopicista, takaisin aiheeseen :lol: .


Silloin pärjäs avolla, kun oltiin kaksin :) Koiran tultua vaihdettiin se tohon Edseliin. Se on tosi nätti toi kokispullokori, vaikka siinä olisi kuinka monta ovee hyvänsä. Farmari tottakai kaikista näyttävin. Toi meidänkin oli alkujaan -65 4D tolppa. Sitten vaihdettu -66 avokori. Keula oli vielä vanhempaa vuosikertaa. -65 kori on melko tylsän näköinen -66 vuosimalliin verrattuna.
Teknisesti oli tosi hyvä, mutta kaikki muutostyöt oli tehty ns. juosten kusten. Yksikään luukku tai ovi ei sopinut kunnolla kiinni. Kori oli tehty kahdesta autosta ja takakyljet oli silminnähden kääntynyt sisäänpäin. Eli takavalot vinossa ja takaluukku ei sopinut kunnolla kiinni. Ei sen hintakaan tosin päätä huimannut. 20000mk siitä maksoin. Pari vuotta sitten oli nettiautossa pyyntih. 9999e :) Hieman liian aikaisin tuli luovuttua. Korinvaihtoavojenkin hinnat pompsahti melkoisesti 2000-luvulle tultaessa.
Joka tapauksessa räyhäkkään näkoinen Ford sulla. Tolla tekniikalla tommoisella reilu 1700kg painavalla kerkeekin ihan mukavasti. Ei tarvinnut 302cid:illakaan jaloissa pyöriä, vaikka teho oli vain 230hv:n kieppeillä.


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ti 15.3.2011 11:55
Viestit: 22Paikkakunta: MommilaLiittynyt: Ma 14.3.2011 10:40
Morjens kaikille!
Olin kirjaantuneena sivuille joskus sivuston alkumetreillä ja kyyläilin osto mielessä vankkureita täältäkin, mutta se ajatus sitten hiipui kroonisen rahapulan vuoksi ja käynnit täällä jäi ja kommentoidakkaan en mitään uskaltanut tai sitten ei kummempaa aihetta löytänyt ja siksi vissiin automaattisesti pyyhkiytynyt pois tai sitten muistan väärin enkä koskaan saanut aikaiseksi edes kirjaantua...
Mutta mutta nyt korjataan tilanne...
Nyt on sattumoisin tarttunut noita Toyota ruumareita lähipiiriin ja kerta niiden omistajat ovat hitaampia syttymään, niin tullaan sitä sit edes itse tänne moisista tiedottamaan...
Keväällä/kesällä toki pitäisi itsellekkin käväistä mättään alta yksi Tojo vankkuri vanhus kaivelemassa, mutta pahoin pelkään, että jokunen vuosi pääse vierähtämään ennen kuin sen ajoon saan, mutta niin kuin monelle olen jo sanonut, että itsellenihän minä sitä teen joten mitään kiirusta ei passaa pitää :P ...Samassa hallissa majailee jo yksi tuoreempi mistä päivänkuvissa olen jo jotain kerennytkin höpöttelemään, mutta juuri tulleen infon mukaan myös sen omistaja on hankkinut saman koppasen toisen vankkurin, mutta vanhemmalla keulalla eli sitten onkin kaikki Crownin hauturi mallit löydettävissä samaisesta hallista, mutta se jatkamaton malli tuosta kopasta viel puuttuu... Siinä arkku tulee sopivasti vänkärin penkille asti :)


Poissa Profiili WWW
ViestiLähetetty: Ke 16.3.2011 18:25
AvatarViestit: 1007Paikkakunta: KylmäkoskiLiittynyt: Pe 20.4.2007 17:40
No rauhassahan kannattaakin rakennella. Ei ruumisautolla muutenkaan oo sopivaa kiiruhtaa :)
Onhan toi mun Esterikin kolmatta tai neljättä vuotta (vai jopa viidettä?) projektina eikä vielä edes kokoonpäin menossa...


Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ma 18.4.2011 9:54
Viestit: 1Liittynyt: Ma 18.4.2011 9:49
Tervehrys kaikille. Vihdoinkin kirjauduin tänne. Näitä sivuja tullut luettua jo jonkin aikaa.



_________________
Hiljaa lipuen kohti viimeistä määränpäätä. . .
Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Ma 18.4.2011 15:23
AvatarMiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
Terveppäterve!


Poissa Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 2/3
45 viestiä
Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja
cron
 
www.ruumisauto.fi
2006-2014 © All rights reserved webmaster[†]ruumisauto.fi