Kirjoittaja |
Viesti |
|
Saul
|
Lähetetty: Ke 7.1.2009 13:16 |
|
|
WebmasterViestit: 1702Paikkakunta: TallinnaLiittynyt: Su 13.8.2006 20:14
|
Cheyenne kirjoitti: saul kirjoitti: Tervetuloa! Oletko bongannut autoasi tuolta autoesittelyista? Tuli vain mieleen kun on jo tarra ja kaikki herkut!  Jos se jo on siella, niin paivitetaan tietoja. Ei kai vaan ois narttu-wankkurin ennen omistama...?
Siita ei tainnuesittelya ollakaan.
_________________ Raskas työ vaatii raskaat huvit... MB W114 280 E lang 1976 Rappold alias Kalmanrauta MB W115 240 D lang 1975 Binz "uusi ruumisauto" EX: MB W124 250 D lang 1993 Autotransformazione Nord-Ovest, myyty hyvään kotiin, MB W124 250 D 1987 Käyttöautona vm. 2009 Smart W451 Coupé CDI |
|
Ylös
|
|
Make
|
Lähetetty: Ke 7.1.2009 21:35 |
|
|
MiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
|
Ei minunkaan mielestä. Esittelyä vaan kehiin. Varmaan muitakin, kun mua kiinnostas nähä kuvia ja "kuulla" juttua autosta  Nii, jos se ei ole siellä jo.
|
Ylös
|
|
invader
|
Lähetetty: Ma 19.1.2009 0:23 |
|
|
Viestit: 4Liittynyt: Ti 30.12.2008 23:56
|
saul kirjoitti: Tervetuloa! Oletko bongannut autoasi tuolta autoesittelyista? Tuli vain mieleen kun on jo tarra ja kaikki herkut!  Jos se jo on siella, niin paivitetaan tietoja.
En oo bongannut, ei ollut esittelyä. En oikein tiedä edes kenen jäljiltä tuo tarra tuossa on.
Lapin suunnalla ainakin uransa on vankkuri aloittanut, ja vasta 2004 on muutoskatsastettu henkilöautoksi.
http://low.fi/~invader/ruumisauto.jpg
Tuolta se näytti hieman ennen kun rahat ja auto vaihtoivat omistajaa, sittemmin on vähän päässyt likaantumaan. Pitäisi pestä, kunhan saisi vähän huollettua tuota.
Kaipa tuosta voisi esittelyntapaisenkin, kunhan keretään vaan ottamaan valokuvia.
|
Ylös
|
|
Make
|
Lähetetty: Ma 19.1.2009 11:18 |
|
|
MiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
|
Esittely ilman muuta ja paljon kuvia
|
Ylös
|
|
Juha
|
Lähetetty: Ma 19.1.2009 14:42 |
|
|
ModeraattoriViestit: 553Liittynyt: Su 11.3.2007 15:54
|
onpahan tyylikäs cortsu!
_________________ vainaja.bandcamp.com
'83 chevy caprice stw 305+th350
('83-'89 raatovankkurina) |
|
Ylös
|
|
Cheyenne
|
Lähetetty: Ti 20.1.2009 21:02 |
|
|
Viestit: 1007Paikkakunta: KylmäkoskiLiittynyt: Pe 20.4.2007 17:40
|
On juu hiano ainakin tuosta kuvakulmasta...
Missäspäin tästä nyt nämä viimeiset kaupat tehtiin?
Ja tietystihän kiva olisi tietää mahdollisimman tarkasti kaikki muutkin aikaisemmat vaiheet historiasta...
Ja tietysti tärkeät tiedot koneesta ja vaihteistosta (360+904?)
|
Ylös
|
|
invader
|
Lähetetty: Ti 20.1.2009 23:30 |
|
|
Viestit: 4Liittynyt: Ti 30.12.2008 23:56
|
Cheyenne kirjoitti: On juu hiano ainakin tuosta kuvakulmasta... Missäspäin tästä nyt nämä viimeiset kaupat tehtiin? Ja tietystihän kiva olisi tietää mahdollisimman tarkasti kaikki muutkin aikaisemmat vaiheet historiasta... Ja tietysti tärkeät tiedot koneesta ja vaihteistosta (360+904?)
Siinä onkin ainoa kunnon kuva autosta, kun nokka-akselivaurion epäilyksen takia vaunu lojuu nyt kaverin tallissa maalla.
360 ja luullakseni 904, en vielä ole oikein kerennyt kuvan kanssa auton alle konttaamaan kun on "pitänyt kiirettä".
Oulusta me tosiaan tuo ostettiin, ja ajettiin sitten M+S-kumeilla Tampereelle, poliisitkin kiinnostuivat kun mustalla jäällä JKL-TRE väliä ajeltiin sellaista kuuttakymppiä. "Teillä ei taida olla kiire mihinkään?"
Täytyy tuota historiaa myös selvitellä tarkemmin, pahus kun on auton paperit suurimmalti osin hanskalokerossa, josta selviäisi mikä sen ranualaisen hautaustoimiston nimi oli jolle auto ensimmäiseksi luovutettiin.
Mystistä kyllä, huoltokirjassa ei ole ainuttakaan leimaa, eli huollot lienee suoritettu ei-valtuutetulla pajalla, mutta kerrotut kilometrit kyllä näyttäisivät noin yleisesti ottaen pitäneen paikkansakin.
Voisikin joku heittää ilmoille mielipidettä millaista nokkaa kannattaisi tuommoiseen 2bbl 360:n hankkia, kun ei olisi ihan kauheaa tehonlisäystä haussa, mielellään säilyttäisi hyvän maantieajettavuudenkin.
Bonustahan olisi jos ei tarvitsisi sen kummemmin miettiä muuten venttiilikoneiston hilujen kanssa, jakopääremontinhan tuohon tekee samaan syssyyn sitten helpohkosti. Ja jos säilyttäisi tuon konehuoneen alkuperäisen näköisenä niin pysyttelisi siinä 2-kurkkuisessa kaasuttimessa myös.
|
Ylös
|
|
Cheyenne
|
Lähetetty: Ke 21.1.2009 19:45 |
|
|
Viestit: 1007Paikkakunta: KylmäkoskiLiittynyt: Pe 20.4.2007 17:40
|
No tuli aika hyvin tärkeimmät selville
Tarkemmin sitten esittelyyn ja muiltaosin uusiutumisen myötä keskustelussa...
Eiköhän se vakio-nokka viisain/ helpoin valinta liene kun ei tehoja pyritä miltään osin nostamaan.
|
Ylös
|
|
Make
|
Lähetetty: Pe 31.7.2009 14:53 |
|
|
MiittimarsalkkaViestit: 1588Paikkakunta: JanakkalaLiittynyt: Ma 23.4.2007 16:29
|
kataja kirjoitti: Eli tervehdys kaikille! Ollaan uusia tällä voorumilla...  Toivottavasti postasin oikeelle osastolle? Vaimolle hankittiin moinen '64 Coronetti. Ja ainakin omistajalta toiselle on kulkenut tarina että olisi ollut alan vaununa, jopa suomessa. Mutta kuten monet tietävät, on aika monta jenkkifarkkua tuotu maahan sillä nimikkeellä, joten aivan varma ainakaan työkäytöstä ei voi olla. Ehkäpä tällä foorumilla asia valaistuu.  Vanteiksi tulevat myös eteen moiset SS:t kuin takanakin, mutta ensin pitää tehdä sellanen tuuninkimiästen ulospäin levittävä kiakko. Nuo punaset vanteet jäävätkin sitten talvikumeille... Tulevaisuudessa vanteiksi tulevat kyllä perinteiset kromismoothiet. Kunhan ensin saan mittarit toimimaan/vaihdettua, olisi tarkoitus säätää jarrut ja viedä leimalle. Sitten alkaa joko sisustan tekeminen tai maalaaminen... En tiedä kuinka puritaaneja te täällä olette, mutta pääväri jäänee mustaksi, johon sitten lisätään sopivia sävyjä  Ja tuokin lienee ollut alkujaan valkoinen. Ja heti voisin kysellä mielipidettänne, koska olemme vaimon kanssa punninneet takasivuikkunoiden kohtaloa. Eli ne joko jäävät tai eivät, mutta kun ei saa päätettyä... Mitä mieltä työ ootta?
Mitäs tälle vehkeelle nykyään kuuluu?
|
Ylös
|
|
juha745
|
Lähetetty: Pe 22.6.2018 11:05 |
|
|
Viestit: 2Liittynyt: Ke 20.6.2018 14:39
|
Make kirjoitti: kataja kirjoitti: Mitäs tälle vehkeelle nykyään kuuluu? Uskoisin vahvasti, että sama auto kyseessä. Nykyään siis Jyväskylässä, päivittäisessä ajossa mulla.
|
Ylös
|
|
coronet65
|
Lähetetty: Su 3.3.2019 12:10 |
|
|
Viestit: 1Liittynyt: Su 3.3.2019 11:19
|
Coronetti nykyään loimaalla ja alkuperäisillä rek.tunnuksilla Kansallisarkistosta tilasin KCG-17 tunnuksilla historiatiedot ja tosiian ollut ruumisautona uutena
Liitteet:

IMG_7930 (2).jpg [ 45.96 KiB | Katsottu 4700 kertaa ]
|
Ylös
|
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa