Jep, toisen ylikoon B23E-alakertahan se siellä, tässäpä kopio Volvolandian myynti-ilmoituksesta:
Rempattu B23E alakerta
Alakerralla ajettu täysremontin jälkeen n. 4000km.
Alakertaan uusittu:
-Uudet 96.6mm Volvo-orginal männät
-Runkolaakerit
-kk-laakerit
-vesipumppu
-tiivisteet
-lohkotaso myös puhdistettu
-öljypumppu
-kampuran kaulat kiilotettu ja mitattu
Kasattu steriileissä olosuhteissa 13.kerroksessa Mikontalon soluasunnon keittiössä .
kuvia löytyy:
http://www.oksanentuning.com/id710.htm
http://www.oksanentuning.com/id711.htm
http://www.oksanentuning.com/id712.htm
http://www.oksanentuning.com/id708.htm
Moottorissa myös kevennetty vauhtipyörä (n. 5.5-6kg, en muista tarkkaan) ja Turbon paineasetelma+kytkin (ajettu n. 5000km). Mukaan ei tule öljypohjaa.
Hintapyyntö vauhtipyörän ja kytkimen kanssa 600e, ilman vauhtipyörää+kytkintä 500e. Vaihdossa voi tarjota osamaksuna B2XX-moottorin vahvemman mallisia kiertokankia.
Moottori vielä autossa kiinni mutta äkkiähän tuon irroittaa kun ostaja löytyy.
Alakerta sijaitsee Tampereella, yhteyttä voipi ottaa:
Puhelimella 050-3366511
Sähköpostilla tomi.oksanen(at)tut.fi
Pikaviestillä
Ja tähän vielä jatkona:
Vaihdossa käy myös uudet/vähän ajetut Konin Specialit 240-sarjaan eteen ja taakse.
Jos alakerran hinta tuntuu kovalta, niin tarjoa. Pelkkään alakertaan meni 700e.